sunnuntai 9. joulukuuta 2012

48 randomia ajatusta sunnuntaiyönä

48. ole syvällinen tai jtn muuta vastaavaa

Mä en stressaa. Outo fiilis, kun mä yleensä stressaan aina. Nyt en kuiteskaan jaksa. Joulukortit on tekemättä ja lahjoja on hankittu nolla. Perjantaina pitäisi tenttiä ussan kolmoskurssia ja kirjaa on vielä neljän kappaleen verran lukematta ja kertaillakin pitäisi ja missähän välissä? Huomenna kansallisteatteriin ja tiistaina Hennun tanssinäytökseen ja fysiikanmaikka uhkailee pistareilla vaikka hei kamoon, kohta on joulu!

Kemian työkurssilla titrataan huomenna. Ei siitä sit sen enempää, mut jotenkin siistiä.

Joskus sitä tajuaa, miten riippuvainen on kaikesta ympärillä olevasta. Niin ku esimerkiksi juna-aikatauluista tai tietokoneesta. Mun kone kaatu pari viikkoo sitten ja olin hetken aikaa ihan silleen että oh no! ei nyt! Kovalevy vaan tyhjeni että humps vaan ja sinne meni kaikki google chromeen tallennetut suosikkisivut ja 2000 musiikkitiedostoa, joista suurin osa oli jopa laillisia. Mä itkin ja olo oli jotenkin tosi tyhjä ja mä vaan hypin tasajalkaa ja raivosin teknologialle. Mun tietokone oli osa mun hienoa muistijärjestelmää. Siellä oli listoja ja muistoja ja hirveesti kaikkee tärkeetä krääsää.

Nyt mulla on uusi taustakuva, joka ei oo yhtä hieno kun ennen, kun en oo jaksanut askarrella itse, vaan etsin vaan netistä ensimmäisen kivannäköisen. Ja elämä jatkuu. Tietokoneisiin vaan en enää luota. Enkä kyllä juniinkaan. Luulisi, että Helsingistä lähtisi junia maailmalle vielä ilta kahdeksankin jälkeen. Mutta kaveripa ei päässyt kotipaikkakunnalle eilen enää iltakymmeneltä. Anteeksi nyt vaan, mutta mitä ihmettä?

Mut tiettekö elämä on ihanaa. Meillä oli eilen nuortenilta Helsingissä ja tutustuin siellä uusiin huippuihin ihmisiin ja opin taas lisää Jumalan ylihienoista suunnitelmista. Ja musta on ollut hassua, kun en oo tuntenut oman kotikaupunkini kaupunginosia yhtä hyvin kun Lontoon ja etten oo tienny mitään oman pääkaupungin nähtävyyksistä ja Lontoosta kaiken, mut nyt rakastuin Helsinkiin. Stockmannin jouluvalot oli ylisiistit ja kun me ajeltiin keskustan poikki niin siellä oli hullun ihania pikkukauppoja (tosin en tajua, miten joku semmonen kun sukellusvälinekauppa pysyy pystyssä) ja tuomiokirkon portaat oli ihan mahdottoman jyrkät. Joskus mä vielä ostan junalipun Hesaan ja asun kolme päivää hotellissa ja vaan lomailen lomailen lomailen. Eihän aina tarvii matkustaa maailman ääreen asti, eihän?

Ei kommentteja: