tiistai 11. joulukuuta 2012

11. luukku: Joulusalaisuuksia

Pääsin vihdoin vauhtiin jouluvalmisteluissa enkä millään haluis lopettaa! Heräsin vasta viime viikonloppuna siihen, et joulu tulee jo vauhdilla. Tätä heräystä seuras ahdistus, koska en ollut vielä miettinytkään joululahjoja ja kalenterissani oli ainakin miljoona koulutehtävää, mitkä pitää viel ennen lomaa jättää arvioitaviks. Tuskailin, kun en tienny mistä saisin revittyä aikaa tälle kaikelle. Onneks päiväkirjan kirjottaminen terapioi jälleen ja tuntu, ku mitään ongelmaa ei enää oliskaan; ajattelin, et teen koulutehtävät ajallaan ja niin hyvin kun pystyn unohtamatta joulua. Ja eilen menin sit koulun jälkeen jouluostoksille :D

Koska ens kesäks suunniteltu Lontoon-matka vaatii rahaa, niin oon nyt säästölinjalla ja kannatan lahjoissa ekologisuutta. Lähinnä ekologisuus näkyy siinä, et hankin lahjat pääasiassa kirppareilta. Oon tästä aika tosi innoissani, koska tykkään kierrellä kirppareilla ja on siistii, ku ei ikinä tiiä etukäteen mitä siellä on. Mulla ei eilenkään ollut mitään suunnitelmaa siitä, mitä aion antaa kenellekin vaan päätin mennä kirpparille katsomaan, jos jotain löytäisin. Tuntuu, et siel olis ollu viel vaikka mitä, mut jouduin kiirehtiin kesken kaiken bussille. Löysin mä sieltä kuitenkin jo muutamalle lahjan ja oon aika tyytyväinen.. Hihii ;)

Jos olisin jo pari kuukautta sitten saanu tällaisen lahjojenhankkimisinnostuksen, olisin tehny lahjoi myös itse; nyt kuitenkin aikaa on enää niin vähän, että rauhallisella tyylilläni en saisi kaulahuiviakaan valmiiksi. Mut ens vuonna voisin jatkaa ekologisella linjalla, alottamalla vaan aiemmin ja suosia kirppistelyn lisäks käsitöitä. Melkein jo odotan sitä.. Mut vaan melkein, koska jo tänä jouluna on tulossa kaikkee ihanaa ja nyt oon niin joulutunnelmis ja täpinöissä kaikista ihanista salaisuuksista, etten todellakaan haluu mennä ajassa eteenpäin.

Valitettavasti en voi esitellä teille mun kirpparilöytöjä, sillä silloin ne eivät olisi enää salaisuuksia... Ehkä sitten valmiista paketeista voin laittaa tänne kuvia :D

Ei kommentteja: