sunnuntai 21. lokakuuta 2012

vielä 49 minuuttia lomaa jäljellä!


49. rentoudu

Kivillä kiipeilyä, Maarianhaminan risteily, unelmashoppailua, ussan tenttimistä, pitsatalkoot, Harper’s Islandia (hrrr!), nuortenilta, Disney-leffamaraton, Tuulen varjoa, ihan liian monta domino-keksiä, skräppäämistä, serkkujen kanssa puuhailua, ihanat kaverit, ihana perhe ja ihana elämä: Takana on 209 tuntia syyslomaa ja mulla ei kyllä olisi mitään sitä vastaan, että loma jatkuisi vielä toisen mokoman! :D On ollut niiin hyvä loma. Ja mä opin raja-arvonkin, joka vielä viime torstaina tuntui ihan täydeltä kiinankieleltä! ;)

Tuolla syysloman alun juhlistuspostauksessa mainitsin jotain keltaisen syystakin ostamisesta. Sitä ei kuitenkaan tullut hankittua, koska sen jälkeen, kun mä olin löytänyt täydellisen Globe Hopen laukun laivalta ja supersuloiset Blendin farkut ja Vero Modan keltaisen pitsipaidan paikallisista kaupoista, musta ei enää tuntunut kauheen järkevältä shoppailla uutta syystakkia… ;D

Kiipeilin kivillä, jotta sain kuvautettua noi farkut ja laukun. Farkut nyt ei ehkä ihan täysin pääse kunniaansa tässä kuvassa, kun niissä olevat koristeet ei näy, mutta eikö vaan ookin über söpö laukku?! Mä oon ainakin ihan rakastunut!



Kuten tuolla mainitsin, oon lukenut nyt lomalla Carlos Ruiz Zafónin Tuulen varjo –nimistä kirjaa. Kaikki te, jotka ette ole lukeneet sitä: lukekaa. Tää ei ole pyyntö vaan käsky. Oikeesti. Paras kirja piiiitkään aikaan! <3 Nyt lopetan ja meen lukeen sitä. Teidänkin pitäisi. Ihan tosi. 

Ei kommentteja: