maanantai 1. lokakuuta 2012

28 unelmaa vaihtoehtoisista todellisuuksista

28. haaveile

Joskus mä toivon, et mun elämä olisi niin kuin elokuvissa:

Että mä voisin rakastua kirjailijaan ja juoda aamukahvit joka aamu paikallisen korukaupan kulmalla niin kuin Audrey Hepburn Aamiaisessa Tiffanylla.

Että mä voisin voittaa suuren tanssikilpailun ja lähteä palkintorahojen turvin opiskelemaan elokuvia Los Angelesiin niin kuin Step Up 3D:ssä.

Että mä voisin tavata jättiläisjäniksen, joka kertoisi mulle, että maailmanloppu tulee 28 päivän päästä niin kuin Jake Gyllenhaal Donnie Darkossa.

Että mä voisin hyppiä nuohoojien kanssa katoilla ja lentää sateenvarjolla niin kuin Maija Poppanen.

Että mä voisin olla prinsessa ja rakastua lehtimieheen niin kuin Audrey Hepburn Loma Roomassa -leffassa.

Että mä voisin matkustaa uniin, rakentaa paradokseja ja istuttaa ajatuksia ihmisten mieliin niin kuin Inceptionissa.

Että mä voisin olla Batman ja pelastaa Gothamin ydintuholta.

Että mä voisin rakastua Ryan Goslingiin niin kuin Rachel McAdams Notebookissa.

Että mä voisin rakastua Ryan Goslingiin niin kuin Emma Stone Crazy, Stupid, Lovissa.

Että mä voisin rakastua Ryan Goslingiin niin kuin Carrey Mulligan Drivessa.

(haha, tais tulla selväksi, että oon Ryan Gosling -fani? XD)

Että mä voisin oppia täydellisen brittiaksentin niin kuin Audrey Hepburn My Fair Ladyssa.

Että mä voisin lentää Peter Panin kanssa toiseen tähteen oikealla, suoraan aamuun, tanssia keijukaisten kanssa ja olla koskaan kasvamatta aikuiseksi.

Että mä voisin piiloutua vaatekaappiin, löytää lyhtypylvään keskeltä metsää ja hallita 15 vuotta Narnian kuningattarena. Ja sen jälkeen ikuisesti, koska Aslanin sanoin: Once a king or queen of Narnia, always a king or queen. ;)

Sleeping Beauty - Once Upon a Dream

Ei kommentteja: