keskiviikko 25. syyskuuta 2013

12 kirpparikäynnin ja 40 siivoustunnin jälkeen

Sara:
12. Maata matto näkyvissä!
40. vanha tavara kiertoon


Vihdoinkin mun huoneessa pystyy taas hengittään!



Täytyy myöntää et viisi ja puoli viikkoa kestäneen täyskaaoksen jälkeen mun huone tuntuu kyl aika alastomalta enkä muista et täällä olis ikinä näyttäny näin siistiltä haha (oon oikeesti järjestystä ja siisteyttä rakastava ihminen, mutta kesä + työt + suursiivouksen alottaminen = täyskaaos). Te, jotka ootte joskus saaneet itseänne niskasta kiinni ja siivonneet huoneenne lattiasta kattoon (tai kattiasta lattoon niin kuin nerokkaasti tässä muutama viikko takaperin hennulle lohkaisin) ja nurkasta nurkkaan tiedätte miltä tuntuu kun saa viimesenkin ylimääräsen tavaran (josta sillä kerralla on pystyny luopumaan...) roudattua ulos huoneesta. Todellinen voittajafiilis, en ikinä oo siivonnu yhtä perusteellisesti jokaista laatikkoa, kaappia, hyllyä ja tasoa ja oon nyt aika ylpee ittestäni (;

Sama näkymä joitakin viikkoja sitten...


Kirpparille oon vieny suurimman osan tavaroista ja paljon oon lahjottanu myös mun pikkusiskoilleni. Jonkin verran on vielä sellasta epämäärästä tavaraa, jolle pitäis keksiä tulevaisuus. Miten hävittää esimerkiksi pari poronsarvia, joille ei ole tilaa naulakkoina eikä uskalla antaa pikkuvelj(i)en leikkeihin (vaikka veljet silmät kirkkaina lupaisikin askarrella niistä poron, kuka takaa, ettei niistä tuu jotain ninjojen aseita tai taistelurobottien käsiä)? Tai kasa pahvilaatikoita, joihin voisi säilöä jotakin hyödyllistä (...), eihän niitä voi roskiin heittää. Ja säkillinen mummilta saatuja vaatteita, jotka olis ihan täydellisiä roolivaatteita, niitä vois käyttää vaikka jossain siisteissä taidekuvissa...

Mä haluan ullakon. Sinne vois viedä kaiken tarpeellisen ylimääräsen tavaran.

Ei kommentteja: