lauantai 14. syyskuuta 2013

viisi askelta yo-kirjoituksiin

Ulla: 
5. hurahda 




Ostin itselleni kengät! Oon haaveillut Vagabondin kiilakoroista koko kesän ja vihdoin ostin sellaiset! Nää on kyllä vähän syksyisemmät kuin ne mistä haaveilin kesällä, koska kesäksi oisin halunnut ne avokasmaiset, mutta tää syysversio on kyllä ihan täydellinen! Oon rakastunut! <3

Lisäksi oon tehnyt itselleni motivaatiolistan asioista, jotka mie saan toteuttaa sitten, kun oon selviytynyt yo-kokeista kunnialla läpi! Aion pitää leffa-maratonin, lukea Bo Giertzin Kalliopohjan, mennä shoppailemaan syysvaatteita heti ensiviikon torstaina ja siivota mun huoneen perinpohjin. Jee!

Maanantaina se koitos sitten alkaa.. Yo-kirjoitusten menu on jo suunniteltu, mutta biologiaa pitää vielä kertailla ja englantia vähän ronskimminkin, koska kuuntelu ei kyllä mennyt näin nyt ihan suoraan sanottuna nappiin (pitikin sitten juuri sen yo-kuuntelun mennä surkeemmin kun yhdenkään kuuntelun koskaan aiemmin!). Onneksi kirjallisilla voi vähän paikkalla tuota kehnohkoa kuuntelumenestystä.. ;) Nyt meen kuitenkin tuonne ulos koivun juurelle lehtikasaan lukemaan jalostuksen perusperiaatteista ja ah niin ihmeellisistä vieraslajeista! Niinpä niin, yo-kokeet tulevat, olenko valmis?! Haha. ;) 


Ei kommentteja: