keskiviikko 4. syyskuuta 2013

#restless4 #pavement47 #foooood!16

Ulla:
4. inspiroidu
16. eväsretkellä yo-kokeissa prelissä (iiik!)
47. on the road




Mä olin tänään eväsretkellä biologian prelissä. Paitsi että se kesti vaan kolme tuntia ja mulla oli eväänä vaan salmiakkisuklaata ja banaani (ja sitä terveellsempää osaa tästä kombinaatiosta en ees ehtinyt syödä). Aika tyytyväinen olin itseeni siinä suhteessa, että käytin just sen about 45 minuuttia aina yhteen tehtävään, mikä mulla oli käytettävissäkin. Miinuksia ja kysymysmerkkejä: en ehtinyt tarkistaa miun vastauksia (argh mitähän talitinttejä sinne tulikaan sitten kirjoitettua?!), oisin tiennyt asioista enemmän mitä ehdin kirjoittaa (sniif!) ja millä ihmeen ajalla ehdin ylppäreissä käymään vessassa, kun nytkin sai puurtaa tauottakokoajankynäsauhuten?!

Tänään mä pidän väli-illan bilsan pänttäämisestä ja voisin ehkä jopa siivota miun huoneen.. Ja ehkä päntätä vähän englantia..? #stydyholic

Häshtägeistä puheen ollen - päivitin itteni viikonloppuna tälle vuosikymmenelle: mie latasin twitterin ja vinen... Ja oon jo ihan koukussa! Oon kunnostautunut kans youtube-nörttinä ja hullaantunu Joey Graceffaan ja Zoellaan ja kymmeneen tuhanteen muuhun supersympaattiseen vloggaajaan. Hups. Onneks vlogien tuijottamisen voi pistää enkun kuunteluihin valmistautumisen piikkiin.. #kootutselityksetosayksi

Tänään käytiin myös kuvaamassa pikkuveljien kanssa. Inspiraatio Restless-leffasta (jota tosin en vielä oo nähnyt, mutta suunnitelmissa olisi..) :))

inspiraatiokuva osoitteesta http://juvenoide.cl/pelicula-restless/
is it really so that inside these lines nothing can harm me? (except spiders and evil bugs...)
ps. ei ohikulkijat ja naapurit suinkaan katsoneet pitkään kun makailtiin pikkuveljien kanssa pitkin poikin asvalttia...

Ei kommentteja: