maanantai 23. syyskuuta 2013

määrätty integraali kolmansista syysaurinkolaseista haahuiluhetkiin

Ulla: 
3. sisusta vaatekaappiasi

Hellou! Yo-syksy on ollut miun osalta ohi jo keskiviikosta asti ja silti en oo onnistunut kunnostautumaan tän bloginpidon suhteen. Oon vaan kattonut ihan liikaa One Tree Hilliä, käynyt Saran kaa shoppailemassa ja näperrellyt Jennan kanssa riparivideoa esitettäväksi nyt tulevan viikonlopun jatkoriparilla. Tänään kävin tekemässä vielä viimeisen enkun sanakokeen (voitte vaan kuvitella millainen motivaatio kun enkun yo oli jo viime keskiviikkona!) ja koulupäivän kokonaispituudeksi tuli kokonaiset 30 minuuttia. On se vaan niin mahtavaa olla abi! Haha!

Tänään oon sitten yrittänyt laskeskella vähän integraaleja, koska matematiikan tunnit on ainoita tunteja joille mun tällä viikolla pitää jaksaa raahautua – abikurssien tunteja kun ei enää pidetä ja biologian viitoskurssin tunneillekaan ei tarvitse enää mennä. Mitä niihin kirjoituksiin taas tulee, niin nyt vaan odotellaan opettajien esipisteytyksiä. Biologia meni ihan kivasti, tällä hetkellä tuntuu siltä, että pääsin miun tavoitearvosanaan. Englanti taas meni vähän heikommin: innostuin niin paljon esseestä (kirja-arvostelu! jee!), etten ehtinyt tarkistaa koetta kunnolla ja paperille jäi tyhmiä ja ilkeitä virheitä.. Luultavasti siis menee kyseinen koe uusintaan keväällä. Mutta eipä siinä mitään, enkkua on ihan kivaa lukea. ;)

Muutama päivä sitten päivitin miun iPhonen iOS7:ään ja oon jo ihan rakastunut! Oioi! Tietty mun ylifiksu 10-vuotias pikkuveli onnistui jo jostain opiskelemaan kaikki iOS7:n tietoturva-aukot ja nyt se osaa murtautuu mun kännykän kuvatiedostoihin. Onneksi se sentään opetti mulle, miten mä voin estää sitä pääsemästä käsiksi kaikkiin miun superarvokkaisiin kuviin, niin ehkä vahinko ei oo niin hirveen suuri!

Mitäs muuta miulle kuuluu..? Ainaskiin oon kuunnellut viime aikoina tosi outoo musiikkia! En koskaan oo ollut mikään radiopoppityttö, enkä melkein koskaan oo ollut kartalla niistä biiseistä, jotka soi joka ikisellä taajuudella radiosta. Nyt kuiteskii Katy Perryn Roar on yks miun suosikeista. Whaaaat?! Lisäksi oon aina inhonnut suomenkielistä musiikkia mutta nyt jotkut kotimaisetkin biisit vaikuttaa ihan kuuntelukelpoisilta. Onks suomalainen musiikki tulossa paremmaks vai oonko mä laskenut mun vaatimustasoani..? :D

Niin! Sitä vielä, että miun aurinkolasit tuli tänään! Ehkä maailman oudoin ajankohta tilata aurinkolasit, mutta kun Zoellan Zoe oli suunnitellut rajoitetun erän aurinkolaseja, miun oli pakko tilata ittelleni yhet… Ja eikö vaan olekin ylisöpöt?!


Ei kommentteja: