perjantai 7. kesäkuuta 2013

lomalomaloma kertaa 48

48. unohda arki

Mun huoneesta on tullut yöperhosfarmi. Oikeesti. Täällä lentelee kaks tollasta hönöä harmaasiipeä yökukkujaa, jotka ei osaa suunnistaa ulos mun huoneesta ja hengaa täällä vaan mun kammarissa illasta toiseen. Mutta mitäs tuosta. Voisihan sitä huonompaakin seuraa olla näinä kesäloman myöhäisöinä.

Ja ei vitsit. Kesäloma. Se siis alkoi vihdoin! (Meiltä on tulossa noiden bloginpyörittäjäkumppaneiden ylppäreistäkin ihan perinpohjainen postaus tässä lähipäivinä, mutta koska se tässä nyt venyy ja vanuu ja viipyy, niin päätin sitten postata tähän väliin.) Teoriakokeesta pääsin läpi yhden päivän teholukemisella (o.O) ja kesätyöt Salessa alkoi tiistaina. Toisen työpäivän iltana kassalta löytynyt veikkauskonekaan ei näyttänyt enää niin suunnattomalta möröltä kuin ensimmäisen päivän päätteeksi.

Koska oon ohjelmoinut yo-luku-urakan alkamaan vasta parin viikon päästä, oon tässä ihmetellyt ihanaa, läksytöntä ja koulutonta elämääni. Pitkästä aikaa mulla on oikeasti aikaa lukea kirjoja! Suzanne Collinsin Vihan liekit on ihan loppusuoralla (kolmannellakin lukukerralla aivan yhtä huippu kuin ensimmäisellä!) ja Salla Silmukan Punainen kuin veri odottelee vuoroaan tuossa työpöydän nurkalla. 


tonne lähtisin lukeen mun kirjojani.. ;) ja awwws noi matkalaukut! haluun tollasen! <3
kaikki kuvat: weheartit.com

Tänään oltiin muuten Saran kaa kiertelemässä kirppareita. Koska se on löytänyt tässä kevään mittaan niin ihania vaatteita kirppareilta (niitä löydöksiä näittekin viime postauksessa), aattelin että voisin ehkä lainata vähän sen hyvää ostosvainua ja metsästää itsellenikin muutaman kirpparikoltun. ;) Enpäs sitten löytänyt yhtäkään vaatetta: seitsemällä eurolla löysin sen sijaan Moulin Rougen soundtrackin, kaksi kirjaa, kolme keijukorttia ja syömäpuikot. :D Lisäksi nappasin mukaani kuudella eurolla Filmtownista irtokarkkeja ja kahvilasta suloisensuloisen hedelmäsalaatin, jossa oli kermavaahtoa, mysliä ja suklaakastiketta. Sellaisia herkullisuuksia voisi luultavasti tuunailla kotikeittiössäkin. <3

Mites teidän lomanaloitusriitit ja muut meiningit? Onko loma alkanut letkeästi?

PS. Ai niin. Kesäkengissä on nyt sitten virallisesti 1-vuotias - ollut itse asiassa jo kolme päivää! Wohoo!

Ei kommentteja: