maanantai 13. elokuuta 2012

97 jäniksenkäpälää höystettynä 100 ajatuksella

Kesä on lopussa. Tää tieto iski aika pahasti kasvoille tänä viikonloppuna ja erityisesti sunnuntaina. Me ollaan asuttu koko kesä "kaupungissa" äidin uuden miehen kotona. Sunnuntaina muutin kanit takaisin kotiin ja tajusin kunnolla että kesä on ihan oikeesti lopussa ja koulu alkaa. Ärsyttää.



Mulla oli jo kaks pikkusiskoa jo ennestään, mutta nyt niitä tuli kaksi lisää ja pikkuveli vielä kaupanpäälle :D Tai no, emmänyt tiedä voiko tuota oikein pikkuveljeksi sanoa kun ikäeroa on vaan 23 päivää (ja jaksan muistuttaa asiasta :D terve vaan jos satut jostain kumman syystä lukemaan tätä). Kaipa se on enemmänkin kaksoisveli? Emminä tiiä... Ihania ne on kaikki.



Se on hurjan jännää miten läheisiä ihmistä voi tulla todella lyhyessa ajassa. Oon huomannu tän aikasemminkin kahdella eri riparilla joissa oon ollu isosena. Äiti ja uusi mies on seurustelleet (vai oisko parempi sana olleet yhdessä?) jo yli puoli vuotta ja siinä ajassa noista pöljistä on tullut mulle jo hurjan tärkeitä. Ja se, että on veli on mulle ihan jotain uutta. Veli on kun sisko mutta se ei suutu yhtä herkästi jos sille vittuilee.



Mä en tehnyt tänä kesänä mitään erityistä. Tai ainakaan en saanu aikaan mitään. Mua ei haittaa se yhtään, tälläsiä lomien kuuluu olla. Saa vaan olla ja tehdä mitä lystää. Istuin vähintään puolet loma-ajasta koneella, mutta sekään ei haittaa koska loputkin tästä sisarusparvesta teki niin. Ja osan siitä ajasta pelattiin Minecraftia, parhaimmillaan meillä oli samassa huoneessa 6 konetta ja 9 pelaajaa ja voitte vaan kuvitella kuinka kuuma siellä oli...



Kesällä meille syntyi kaksi poikuetta kaneja, toinen hollantilaisia ja toinen kääpiöluppia. On ihan järjettömän uskomatonta seurata pienten kanilapsien kehitystä syntymästä saakka. Kehitys pienestä nakista kanin näköiseksi otukseksi on huima, kesäkuussa syntyneet pikkuiset ovat ensi viikolla luovutusikäisiä ja ei voi kun ihmetellä mihin se aika oikein meni. Ne on jo tosi isoja ;___;




Kesä on lopussa. Hui.

ps. noissa väleissä biisejä mitä oon kuunnellu tänä kesänä. aika metallipitosta muttä niin oon määki.

Ei kommentteja: