tiistai 14. elokuuta 2012

60 matikkaneroa ehdonalaisessa

Koska mä satun olemaan tällainen pieni luonnontiedelinjan terrorisoima matemaatikonalku ja rakastan kaikkea, mikä vähänkään näyttää listalta, päädyin tänään numeroimaan edesmennyttä kesääni alla näkyvällä tavalla.


Kesääni siis kuului:

3997 tenttimisesseisiin tungettua sanaa

101 kaveria mukaan lukien sekä uudet että vanhat tuttavuudet ja totta kai mun ihan parhaat minininjakaktukset ja Hanskin über suloiset rabbitit <3

50 pyöräiltyä kilometriä

24 kotisohvalla katteltua leffaa...

...joista 15 oli supersiirappisia kesäkomedioita

17 blogipostausta

9 uimarannalla läträttyä hetkeä

8 uutta lempibiisiä Florence + the Machinelta (mm. Never Let Me Go, Rabbit Heart, Seven Devils ja Breath of Life <3)

5 Lontoo-päivää mun lempikaupungissa <3

4 elokuvissakäyntiä (parhausjärjestyksessä The Amazing Spider-man, Dark Knight Rises, Lumikki ja metsästäjä ja sit hännänhuippuna niin nolo ja ala-arvoinen tapaus, etten edes vaivaudu mainitseen sen nimee)

3 ylihuippua leiriä ihan parhaassa seurassa

2 ½ luettua kirjaa (Marie Lu’n Legend, sen jonkun japanilaistyypin huikee Ole luonani aina sekä vielä toistaiseksikin keskeneräinen Ally Condie’n Crossed)

2 painajaista koulunalusta

1 mahtava Jumala, joka anto mulle niin järjettömän paljon kaikkee ihanaa tänä kesänä <3


ja sit totta kai mun kesään kuului vielä aika paljon muutakin, mut joitakin asioita ei vaan voi pukee numeroiks. (Toivottavasti tää kommentti ei kantaudu matikanmaikan korviin, koska se saattais olla eri mieltä…;D)

Tänään oli sit joka tapauksessa ensimmäinen koulupäivä ja vähän nauratti, kun mulla – lukiolaisella – oli lyhyempi koulupäivä kuin mun peruskoululaisilla pikkuveljillä. :D Mut eipä siinä sitten ollutkaan kolmessa tunnissa muuta kuin vähän höpöttelyä ryhmänohjaajan kanssa ja jokunen rehtorin kanssa vaihdettu sana. Päivä kuiteskii huipentui ihan PARHAASEEN konserttiin, jonka meille tuli vetämään sellainen kokoonpano kuin Zambian Vocal Collection. Voi että ne jätkät oli taitavii, kun ne esiintyi a capellana ja niiden välispiikkaukset oli vaan jotain ihan mahtavaa. Ne oli just täydellisen humoristisia ja niiden rispektit kyllä nousi mun silmissä vielä enemmän, kun tajusin youtubia selaillessani, että ne tekee aikas paljon kans gospelmusiikkia.. :)






Ja jos tänään oli helppo koulupäivä, niin huomenna alkaa kyllä sitten totinen aherrus. Ensinnäkin mulla on täysimittaiset ruotsin, englannin, matikan, historian ja liikunnan tunnit kahdeksasta neljään ja sit sen jälkeen pitäis rahtautua tenttimään vielä mantsaa koulun täyteen ahdettuun liikuntasaliin. Huhhuh. Laskeskelin, että jos vietän koko kolmetuntisen maksimiajan sitä koetta tehdessä, niin mä tuun viettämään huomenna sellatteet kivat ykstoista tuntia koulussa… Eikä muuten yhtään stressaa! 

Ei kommentteja: