sunnuntai 27. tammikuuta 2013

27-37-47


27. laskettele/luistele/hiihdä
37. käy nuortenilloissa
47. once upon a time..

Voi millanen viikonloppu mulla onkaan takana! Perjantaina mulle ostettiin uudet sukset ja ne oli jopa mallia luistelu ja sain kanssa monot ja sauvat ja tänään sitten pääsin voiteluitten ja siteiden asentamisen jälkeen vihdoin testaamaan. En oo hiihtänyt varmaan neljään vuoteen ja kyllähän siinä sitten neljän ja puolen kilsankin lenkillä oikean jalan nikka kipeyty ihan mukavasti, mutta eiköhän tää tästä vielä ala luistamaan. ;) Luisto oli nimittäin mitä mainioin ja mun monot on niin järjettömän söpöt, että niillä on vaan yksinkertasesti ilo luisteluhiihdellä! :D

Se kauppias, joka mulle ton setin myi, oli just hauska tyyppi. Kun oltiin katottu sukset ja alettiin ettiin monoja, nii se mutisi vaan itsekseen, että ”nyt täytyy sit tietysti löytää sellatteet monot, että ne sopii tohon suksien väriin, kun sulle noi värit taitaa olla aika tärkeitä…” Mites se nyt niin arvas?

Tällatteet ne joka tapauksessa on. Eiks ookin suloset talvitöppöset? :)

kuva: http://www.rei.com/product/822451/fischer-rc-skating-my-style-skate-boots-womens

Eilenkin oli kiva päivä. Meillä oli nuortenilta Lahdessa ja käytiin ensin pelaamassa Megazonessa lasersotaa. Mä olin ainoona tyttönä pelaamassa, mut ei se sinänsä haitannut koska mulla oli paras joukkue ja ne vähän petras sit mun huonoa pelitaitoani. :DD Sieltä sai sellatteet laput, josta sitten näki, että kuinka mones oli siinä pelissä ollut ja mä olin ekalla kierroksella kolmanneksi viimeinen ja tokalla tokaviimeinen, mutta mitäs tuosta, koska kivaa oli ja varmana meen toistekin, jos vaan tarjoutuu tilaisuus!

Pelailun jälkeen me sitten kokoonnuttiin syömään ja kuuntelemaan opetusta musiikista ja vaan hengailemaan. Jotenkin oli ihanaa palauttaa mieleen, että musiikillinen lahjakkuus on Jumalan lahja siinä missä mikä tahansa – vaikkapa lahjakkuus tehdä hienoja kenkiä tai olla hyvä opettaja tai tulla hyvin toimeen toisten kanssa. Jumala on Luoja, Hän on luonut ihmisen omaksi kuvakseen ja näin ollen ihminen saa heijastella omalla toiminnallaan Jumalan tiettyjä ominaisuuksia – siis myös uuden luojana, olipa luovuuden kohde sitten musiikkia, lentokoneita, tarinoita tai pöydänjalkoja. <3

Nyt sitten popsin turkinpippureita ja kohta lähden saunaan. Sen jälkeen olisi luvassa uunileipiä ja matikka-aherrus; ensi viikolla kun alkaa koeviikko ja huh huh kun wanhatkin lähestyy järjetöntä vauhtia ja pitäisi vielä tuo tango saada hallintaan ennen sitä mutta hei hei tältä erää ja nähdään taas pian! 

1 kommentti:

veera kirjoitti...

Hei, kirjoittamani blogi, jota luet, on vaihtanut osoitetta:
http://sanahakki.blogspot.com/