torstai 9. toukokuuta 2013

shoppailureissun tuloksena huomaan olevani 14 vaateriepua rikkaampi

14. shoppaile kevätvaatteita

Tänään oli yo-mekonmetsästyspäivä. Ei tosin metsästetty mekkoa mulle, koska mulla on jo mekko, jolla voin mennä kaikkien mahtavien ihmisten yo-juhliin – se nimittäin jonka Jenna tilasi netistä ja joka ei ollutkaan sille hyvä ja jonka se erittäin ovelasti kauppasikin sitten mulle. Ei siinä mitään – se on nimittäin ihan järjettömän ihana mekko – mutta koska mä tälleen salakavalasti kähvelsin Jennan mekon, mä sitten pääsin tänään makutuomaroimaan Jennan ja Saran mekonmetsästystä Hyvinkään Willaan. Mekot siinä sitten löytyi puolta tuntia ennen kaupan sulkemisaikaa ja ennen sitä oli ehtinyt tarttua matkaan melkoinen kasa kaikenlaista muuta riepua ja vaatteenvonkaletta…

Aikas hauskaa oli muuten se, että me ostettiin Saran kaa samanlaiset housut! Pienenä meillä oli aina samanlaisii vaatteita ja esimerkiksi tyyliin mun ensimmäisenä koulupäivänä meillä oli samanlaiset vaaleansiniset päivänkakkaramekot. Nyt jotenkin ympyrä vähän niin kun sulkeutuu, kun meillä ei vuosikausiin oo ollut täsmälleen samanlaisii vaatteita ja nyt sit taas on. En tiä, jotenkin vaan hupaisaa.

Lindexillä oli kans sellainen kampanja, että koruja sai kolme kahden hinnalla, joten totta kai mä nappasin sieltä sitten mukaani tuollaisen ristikorun, joka tuossa kuvassa alla näkyy ja sitten kaksi settiä rannerenkaita. NewYorkerista löysin myös maailman SULOISIMMAN kellon! Awwws!

mun uusi ristikoru! 

tällainen printti oli housuissa joihin sekä minä että Sara ihastuttiin! 

NewYorkerista löytynyt übersuloinen rannekello <3

Ja ai niin – mä meinasin unohtaa parhaimman. Willassa oli kans sellainen kauppa, jonka nimi oli Tiger ja se oli ehkä randomein paikka ikinä. Siis siellä myytiin periaatteessa kaikkea aina mausteista ja kengistä ja astioista asti ja sieltä löytyi muun muassa matkaherätyskello, teleskooppihaarukka ja muotti, jolla voi tehdä pääkallonmuotoisia jääpaloja. Kaikkein parasta siinä kaupassa oli ehkä kuitenkin se, että siellä kaikki oli ihan superhalpaa ja myytiin tasarahalla. Aurinkolasitkin oli neljä euroo, kengät seitsemän ja karkkipussit euron. Itse tosin en ostanut sieltä paljoo mitään, vaikka mieli olisikin tehnyt. Pienen skräppikirjan kuitenkin ostin ja weheartit.comista löytyneen kuvan innoittamana aion tehdä siitä mulle ”My Adventure Book”in. <3


Taidanpa tästä kuitenkin seikkailla pikku hiljaa unten maille. Huomenna mua odottaa Kultahattu, joka pitäisi lueskella äikän kurssia varten ja kai sitä sitten voisi vaikka siivoilla ja yrittää vaihteeksi ymmärtää todennäköisyyslaskentaa. Että näinkin yleviä helatorstainviettosuunnitelmia mulla. :D

Ei kommentteja: