keskiviikko 28. marraskuuta 2012

19 kiveä ajatusten rannikolla


19. kirjoita romaani (tai jos et ole aivan näin kunnianhimoinen niin kirjoita runo)

TÄTÄ on taide. En tajua, miten islantilaiset osaa!

Sólstafir – Fjara

Oon käyttänyt tätä musiikkivideota inspiraationa mun NaNoWriMo-romaaniin. Kyseisestä stoorista puuttuu vielä 10248 sanaa eli siis lähes yksi viidesosa. Kolmessa päivässä pitäisi saada ne raavittua jostain kokoon... Nukunkohan mä ollenkaan ennen perjantaita?

Mä keksin muutama päivä sitten lopetuksen mun romaanille. Oon tähän asti kirjoittanut super filosofispsykologista ihmissuhdedraama-angstia ja nyt näyttää siltä, että mun romaanini loppuu scifinä. Mites tässä näin kävi?

Oon kuitenkin nauttinut tästä kuukaudesta ihan hullun paljon. Pääsin muun muassa pähkäilemään, että kuinka monin kertaiseksi vaatteiden paino muuttuu niiden kastuessa likimäriksi. Pitänee vielä joku päivä kokeellisesti selvittää asia, jotta voin korjata heittämällä arvatun luvun mun romaaniin.

Ei kommentteja: