keskiviikko 26. syyskuuta 2012

hyppytunti + tylsyys on yhtä kuin 25

25. ylläty


Tajusin vasta tänään hyppärillä, että ei vitsi, mulla on seuraavaks mun elämän viimeinen matikan tunti lukiossa! Vitsi mikä fiilis, kun tajus et kaikesta siitä tuskasta, ymmärtämättömyydestä ja jennattelusta huolimatta mä oon kahlannu 10 kurssia sitä sadistimatikkaa, jonka valitsemista oon niin monet kerrat katunu! Okei, lyhyttä matikkaa joudun kestämään vielä parin kertauskurssin verran, mut se ei oo edes kestämistä verrattuna pitkän tunteihin, joilla hengästyy pelkästä kirjottamisesta.. Onhan siel tunneilla vaikkajamitä oppinu, ja looginen ajattelu kehittyny ja tsippidippidii, mut kyl musta on coolia et nyt on vihdoin pakolliset kurssit koetta vaille pulkassa. Jee!

Tää oli nyt kai oodi tai palopuhe pitkälle matikalle, saatte päättää itse oliko se puolesta vai vastaan, mua ei enää kiinnosta!

                                               boney m - ma baker

 she didn't care at all
just didn't care at all

ps. Jos ottaa päähän, tee tsemppauslappu itelles, toimii :)

pps. Jos mietit mitä tuo täysin randombiisi tekee tuossa keskellä, et ole ainoa.

Ei kommentteja: